Servis - Popravilo prikolice

Podjetje Prikolice Mrak Vam ponuja kvalitetno in celostno servisiranje prikolic do 3,5t.

Prikolice Mrak d.o.o. so pooblaščeni servis prikolic Agados v SLoveniji.

Naše mnogoletne izkušnje pri izdelavi, nadgradnjah, spreminjanju namembnosti (raznorazni posegi na prikolici) in pri popravilu/servisiranju prikolic nam dajejo konkurenčno prednost na tem področju.

Servisiramo tovorne prikolice domačih in tujih blagovnih znamk – pri nas lahko redno vzdržujete in servisirate prikolice vseh blagovnih znamk. Prav tako že vrsto let imamo lastno proizvodnjo tovornih prikolic po naročilu (naša proizvodnja je namenjena zahtevnejšim strankam).

Smo zastopniki za AL-KO in Knott nadomestne dele (držimo na zalogi), prav tako pa smo zelo dobro povezani z dobavitelji, ki nam nudijo podporo pri rezervnih delih drugih proizvajalcev.

Storitve, ki jih nudimo pri servisiranju prikolic:

Za tovorne prikolice NDM do 3500 kg vam ponujam naslednje storitve:
1. redno servisno vzdrževanje tovorne prikolice
2. popravilo in predelava tovorne prikolice
3. izdelava in popravilo nadgradnje tovorne prikolice
4. svetovanje na področju vzdrževanja in uporabe tovornih prikolic
5. menjava/popravilo zavor:
- menjava ležajev
- struženje bobnov
- menjava zavornih poteg
- nastavitve zavor
- …
6. popravilo in menjava naletnih sistemov
- menjava vodil naletnega sistema
- menjava amortizerjev
- menjava gumi manšete
- menjava kroglične sklopke
- …
7. Manjša popravila električne napeljave/sistema:
- menjava luči/stekla
- menjava žarnice
- menjava vtikača
- …
8. Manjša karoserijska popravila:
- menjava vodil, zapiračev stranic,...
- manjše predelave prikolic (sprememba položaja podpornega kolesa, podaljšanje rude prikolice, ...)
9. Menjava torzijske osi
10. Druga popravila po dogovoru

STROKOVNJAK ZA TEHNIČNA VPRAŠANJA NA VOLJO  od PON do PET med 8.00 in 10.00 uro!
Za zahtevnejša/tehnična vprašanja (konstrukcijske podrobnosti, tehnične in tehnološke podrobnosti, podrobnosti glede servisnih posegov, specifični nadomestni deli) smo po telefonu in v pisarni na voljo od ponedeljka do petka med 8 in 10 uro.
Zunaj tega časa vas lepo prosimo, da se zahtevnejša/tehnična vprašanja postavljajo po elektronski pošti.

 POGOSTA VPRAŠANJA IN ODGOVORI

 POVPRAŠEVANJE ALI NAROČILO NA SERVIS